"оцифрувати бобіну"
(слишком старое сообщение для ответа)
nickelodeon
2010-02-06 10:39:04 UTC
Я вже запитував народ, де можна перенести на комп аудіозапис на широкій
магнітній плівці яку колись на бобіни намотували. Мені вказали на Family
Records, а там навіть магнітофона потрібного люди не мають :(
Тому питаю ще раз. Бажано відповідати за свою інфу. Ато якби в мене була
апаратура я б і сам це зробив.
Kushnir Yevhen
2010-02-20 16:27:57 UTC
Post by nickelodeon
[...]
Якшо дуже і дуже треба, але ну тупо немає де, можу допомогти.
Та я не в Києві живу, хоч і не дуже далеко:)
Пиши в пошту, там розберемось. В мене Олімп-003.
Kushnir Yevhen
2010-02-20 19:30:03 UTC
Post by Kushnir Yevhen
В мене Олімп-003.
Поправочка: 005. До речі, свого часу вважався найкрутішим в Союзі:)